Zamówienia

Jeżeli zainteresował Ciebie któryś produkt lub usługa napisz: ebok@bromania.pl . Stałą ofertę posiadamy również w serwisie Allegro. Jeśli nasz sprzęt czy usługi wymagają dostosowania do Twoich indywidualnych potrzeb lub masz swój pomysł napisz do nas – dołożymy wszelkich starań aby sprostać Twoim wymaganiom.

Płatności

Za zamówione u nas towary możesz płacić na trzy sposoby: za pobraniem (płacisz kurierowi w momencie odbioru przesyłki), przelewem w formie przedpłaty na nasze konto lub gotówką przy odbiorze osobistym (po wcześniejszym ustaleniu terminu). Przy większych lub specyficznych zamówieniach pobieramy zaliczkę wysokości 30% wartości.

Czas Realizacji

Czas realizacji zależy od dostępności zamawianych urządzeń. Jeżeli są one na stanie (dowiesz się o tym w czasie korespondencji z nami) to wysyłkę realizujemy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu pieniędzy (w przypadku przesyłek za pobraniem następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia). Jeżeli urządzenie musimy wykonać od podstaw czas ten jest trochę dłuższy i zależy od złożoności prac.

Dostawa

Dostawy realizowane są poprzez serwis epaka.pl. Możliwe jest także skorzystanie z paczkomatów. Koszt uzależniony jest od wagi i gabarytów zamówionych urządzeń a także od sposobu zapłaty (zwykle wynosi 20zł brutto). Prosimy pamiętać o podaniu numeru kontaktowego dla kuriera.

Reklamacje

Do każdego produktu wystawiamy fakturę VAT. Przysługuje Tobie prawo zwrotu zakupionego towaru, rękojmi i reklamacji na zasadach ogólnych określonych kodeksem cywilnym. Jeżeli dostarczony towar jest inny od zamówionego lub jest uszkodzony, napisz na ebok@bromania.pl i podaj powód reklamacji.